Translate

torsdag 1. desember 2016

40% på TRESS Langlue


Tusen takk til Bestemor i Bodø,
som har strikka TRESS Langluer til de to minste trollan.

Har du lyst til å strikke TRESS Langluer til familien?
Benytt rabattkoden 1DESEMBER på Ravelry,
og du får 40% rabatt på mønsteret ,
kun i dag


Starta dagen med å tenne lys i dette lyshuset jeg kjøpte i Riga.
Har også pyntet med noen skatter fra Latvia.


I går fikk jeg hengt opp julegardinene på kjøkkenet,
strøket duker og vindusremser.
I stua er det lilla duker, siden det faktisk er advent og ikke jul
Liker å ha denne ventetiden,
det er ikke julepynting før 22. eller 23. desember.


Minner om Link Party her hos meg,
klikk deg inn i linken over for å se, klikke og delta.

Ha en flott dag dere,
jeg skal være litt husmor i dag også,
før strikkinga skal få litt pleie.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.